Portia ta zilnica de iubire



Mă gândesc deseori  la oamenii care-mi sunt dragi, care îmi sunt aproape de suflet, pe care îi iubesc. Și gândurile acestea îmi umplu sufletul de căldură și frumusețe. 

Cu toții avem în viață persoane care ne sunt ca îngerii, purtători de lumină și grație. Pentru ca evoluția să fie mai rapidă, îi avem lângă noi și pe micii tirani. Aceia care te provoacă în continuu, care îți scot la iveală limitele răbdării, toleranței și ale iubirii. Carlos Castaneda spunea că e important să-i recunoaștem și să îi păstrăm, nu să-i îndepărtăm așa cum am avea tendința să o facem. Pentru că nu întotdeauna ceea ce ne pune greutăți în cale este un obstacol.

Ia decizia de a iubi conștient
Am avut o perioada în viață când aveam și gânduri mai puţin plăcute. Îmi veneau în minte chipuri ale celor care mă iritau, probleme care mă frământau sau mă nemulţumeau. Și asta nu mă făcea să ma simt bine. De aceea, la un moment dat am luat în mod conştient decizia de a petrece câteva momente de iubire conștientă în fiecare zi.

Cum anume? Să petrec momente când  mă gândesc la cineva care îmi place, pe care îl iubesc. Aşa am o excelentă sursă de mulţumire şi optimism. Îmi aduc aminte de vechea zicală: „un măr pe zi ţine doctorul departe”. Acum pot spune: „O clipă de iubire pune tristeţea deoparte!”
Aşa am observat că sentimentele şi gândurile mele au devenit pozitive pe tot parcursul zilei. N-aş îndrăzni să spun că 100% toate gândurile mele sunt mereu optimiste, dar sunt destul de aproape. Şi simt că o parte considerabilă din progres este efectul acestui mic exerciţiu.
 Te iubesc - remediul universal
 M-am obişnuit ca dimineaţa, după ce mă trezesc, să închid ochii şi să trag de câteva ori aer în piept. Apoi mă întreb: „Cui să-i trimit iubirea mea acum?” Imediat îmi apare în minte imaginea cuiva – iubitul, cineva din familie, o prietenă, o colegă de serviciu, o vecină, poate chiar o persoană pe care am  zărit-o în plimbarea mea de ieri prin parc.
Îmi dau seama că nu contează cu adevărat despre cine este vorba. Apoi, pur şi simplu, îi doresc o zi plină de iubire. Îi trimit o rază de lumină izvorâtă din sufletul meu și imediat mă simt mult mai fericită. Când am terminat – totul durează câteva minute – simt că sufletul mi-e pregătit pentru o nouă zi. Și astfel îmi hrănesc singură fericirea.
Într-un fel mistic, atmosfera acelor câteva minute, mă urmăreşte preţ de mai multe ore. Unii spun că aceasta înseamnă să cultivi o rezonanţă pozitivă, benefică și sănătoasă. Alții spun că înseamnă că te-ai deschis către lumină. Iar alții nu spun nimic, dar practică. Testează şi tu acest mic exerciţiu şi le vei da dreptate tuturor. 


Comentarii

  1. Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale in eternitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut prima mea meditatie de ''iubire constienta''. Este Shiva Ratri in noaptea asta. Va doresc o noapte sublima!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Undele cerebrale şi stările de conştiinţă

Înfățișări la Lumea de Dincolo

Succes și fericire pentru tine