Dansul euforic - dansul sufletului


Dansul poate fi doar o înșiruire de mișcări ale trupului, dar în aceeași măsură poate fi o manieră prin care  să-ți bucuri din plin sufletul și să aduci la iveală lumina spirituală din inima ta. Pentru că nu este importantă armonia mișcărilor, ci armonia interioară, dansul euforic nu are reguli și de aceea nu trebuie să fii un bun dansator ca să-l experimentezi. Dansând liber, fără să ne punem vreo regulă sau vreo limită, ne  încărcăm cu energii cosmice și ne putem regăsi ușor starea de echilibru și fericirea. Dansul euforic este o combinație de Yoga dinamică, dans și meditație prin care avem acces la noi înșine și la sufletul nostru.

Cu grupele cu care am lucrat teme de dezvoltare personală și vindecare emoțională prin dans, am descoperit un proces format din șapte etape care conduce la euforizare și bucurie interioară și de aceea l-am denumit dans euforic


1.       Echilibrare energetică 

2.       Unificare minte, corp și suflet

3.       Flexibilizare  

4.       Orchestrare emoțională - eliberarea puterii ascunse interioare

5.       Reconectare la euforia sufletului  

6.       Iluminare interioară

7.       Conștientizare și contemplare


În dansul euforic se începe cu mișcări lente prin care se conștientizează fiecare mișcare și se echilibrează fiecare energie.  Pe un fundal sonor adecvat, prin mișcare, se realizează o unificare între corp, minte și suflet. Trupul este flexibilizat și energiile se trezesc la maxim. Mișcările trupului antrenează o anumită curgere a energiilor, pe care dansând ajungi să o simți, să o conștientizezi. Deși nu mulți sunt cei ce obișnuiesc să-și simtă propriile energii, procesul este destul de simplu. Emoțiile sunt aduse la suprafață și exprimate liber prin dans. Avem ocazia să ne descătușăm emoțiile, să ne eliberăm cu ușurință de stresuri și să ne simțim liberi și fericiți. Lăsând dansul să devină una cu trupul, ne descătușăm puterea interioară spirituală. În final, se atinge o stare pozitivă euforică ce apare ca urmare a exaltării tuturor simţurilor. Ne reconectăm la euforia sufletului și experimentăm multitudinea energiilor sufletești.


De fiecare dată descoperim noi și noi energii, de aceea, dansul euforic este  o călătorie interioară mereu plină de surprize și bucurii noi. Prin mişcările încărcate de sublim, de sacralitate, se trezeşte la viaţă celulă după celulă până ajungem să devenim un focar de lumină dansantă care se bucură de plenitudinea libertăţii în întregul univers. Ne echilibrăm energetic și emoțional, ne vindecăm sufletul și ne trezim spiritual.


Combinăm dansul cu meditația și astfel descoperim acea lumină interioară care ne conectează la tot și ne aduce pacea interioară. În această formă de dans, starea interioară este la fel de importantă ca şi gesturile pe care le facem. Înțelegem că realitatea ascunsă este cea care acţionează și induce fiecare mișcare. Conştiinţa creşte în noi odată cu mişcarea plină de armonie. Ne simțim mai prezenți, mai conștienți de fiecare clipă, ne bucurăm de viață și de frumusețea ei.


Cursul de dans euforic este profund experienţial, astfel încât fiecare oră rămâne de neuitat. Cele mai frecvente descoperiri ale participanţilor sunt că viaţa este un joc multi-dimensional al energiilor și că sufletul are resurse infinite care oferă mereu bucurii  de nedescris dacă știi cum să le accesezi. Trecând dincolo de minte, are loc experienţa unificării la un nivel profund de trăire şi conştientizare.

Dansul euforic poate fi o practică zilnică cu efecte transformaţionale profunde şi puternice prin care este posibilă menținerea echilibrului emoțional și energetic ce asigură o stare de fericire constantă.

Testimoniale:

Simt cum particip la viaţa întregului univers a cărui esenţă curge prin fiecare celulă a corpului meu. Dansez și mă simt eliberată de toate emoțiile și de toate grijile. Sunt fericită! Alina R, 29 ani, București


Am redescoperit un spațiu adânc în inima mea unde e foarte multă liniște. Aici sunt eu însămi și simt bucuria că particip la jocul dintre cer şi pământ. Simt freamătul vieţii. De câte ori dansez îmi dau seama că e ușor să fiu fericită, dar de multe ori uit. Roxana A, 32 ani


Când am ajuns la sală, nu eram într-o stare prea bună. Dansul euforic mi-a readus zâmbetul pe buze și lumina în suflet. O oră de dans este pentru mine o oră de relaxare și bucurie. Marian N., 33 ani


Mă bucur când închid ochii și mă las purtată de muzică. Zbor în înalturi, mă lansez într-o aventură interioară în care mă simt liberă și fericită, așa cum aș vrea să fiu mereu. Îmi place să dansez pentru că așa simt că mă exprim cu adevărat. Florina P., 23 ani 

ÎNSCRIERE curs de dans euforic:

E-mail:   evenimente@venus.org.ro
http://venus.org.ro/index.php/ro/cursuri/285-eveniment-de-deschidere-a-cursului-de-dans-euforic

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Undele cerebrale şi stările de conştiinţă

Înfățișări la Lumea de Dincolo

Succes și fericire pentru tine