Testimoniale

workshop din 19 Ianuarie 2012, București
BĂRBATUL ȘI FEMEIA. Cât de diferiți suntem 


Au fost trei ore de descoperire a mecanismelor specifice care susțin o relație de cuplu și îi conferă fericire și stabilitate. 


În cadrul acestui workshop am înţeles ca şi el are nevoie de timpul şi spaţiul lui. Am mai înţeles ca dintre lucrurile esenţiale într-o relaţie fericită sunt conexiunea dintre cei doi, o cât mai bună comunicare şi deschiderea sufletească. Pentru mine a fost foarte important să aflu că bărbaţii funcţionează într-un fel, iar femeile în altul cum spune şi Gungor în Man's brain and a woman's brain.
                                                                                                            Emoke

Acest workshop m-a ajutat să învaţ să am răbdare, să ascult, să transfigurez pe cel care îmi transmite o informaţie în modul lui specific. Mi-a adus un aspect nou în ce priveşte comunicarea şi anume, chiar dacă am uneori impresia că ştiu ce celalalt urmează să spună, să las mesajul care îl primesc să mă patrundă încet şi să mă deschid să-l primesc astfel încât nuanţele noi ale informaţiei să mi se descopere. Mulţumesc, a fost o experienţă minunată.
                                                                                                            Renata

Această experienţă m-a ajutat să-mi reamintesc să fiu din ce în ce mai empatică şi să dăruiesc într-un mod necondiţionat. Am învăţat să nu mai interpretez greşit unele acţiuni ale bărbatului deoarece am înţeles mai profund modul lor diferit de a vedea şi percepe lucrurile. Am învăţat să fiu mai atentă la nevoile celuilat. Şi pentru că am participat la acest workshop împreună cu iubitul meu, au fost trei ore care mi-au infuzat o perspectivă nouă şi plină de fericire în relaţia cuplu. Mulţumesc !
                                                                                                             Zoe

Am înţeles ceva mai bine psihologia feminină Ce gândesc femeile? Uşor, uşor a fost desfăcut aceast mister în cadrul workshopului. Lucruri care înainte nu le întelegeam pe deplin sau pe care le ştiam, dar carora nu le dădeam atenţie, mi-au fost revelate într-o lumină nouă şi am început să înţeleg şi să cred că armonia cuplului este dată de aceste „ mici” detalii.
                                                                                                              Ioan


Am învăţat care este rolul meu ca femeie în relaţia de cuplu şi m-a ajutat foarte mult să înţeleg natura masculină şi cum să interacţionez cu ea. Plec cu un angajament faţă de mine şi anume, să aplic cât mai mult cu putinţă toate aceste noi informaţii în relaţia mea de iubire. Sunteţi minunate!
                                                                                                            Amina

În cadrul acestui workshop am aflat aspiraţiile iubitul meu în relaţia de cuplu, aspecte la care probabil nu aş fi avut acces atât de clar dacă nu am fi participat împreună.  A fost o experienţă minunată şi plină de savoare, iar exerciţiul cu transmiterea informaţiilor a fost superb.
                                                                                                              Dana

Am învăţat u aspect foarte important în relaţia de cuplu şi anume că este foarte important să îmi cer iertare. Am învăţat să nu mai fiu atât de preocupat de aspectele tehnice ale relaţiei (să fie bine). Nu ştiu dacă iubita mea simte că o iubesc în condiţiile în care eu îi arătam asta preponderent prin fapte. Acest workshop m-a ajutat să reconsider importanţa cuvintelor de încurajare, de laudă şi multe alte moduri prin care îmi pot exprima iubirea şi nu doar modul prin care o făceam eu, când doar îi spuneam ce trebuie să facă(cea ce era necesar să facă). Am mai înţeles un lucru esenţial: că atunci când femeia face „crize”, îşi manifestă de fapt nevoia de atenţie.                                                                                        Ştefan


Am învăţat pentru a nu ştiu câta oară aceasta perspectivă masculină asupra realităţii şi plec urmărind să includ aceasta în viaţa mea de zi cu zi, în relaţii. Privind din această nouă perspectivă lucrurile pot observa mai des prin modul mascuin de acţiune că şi celuilalt îi pasă, doar că acţionează în modul lui specific. Mulţumesc, a fost o experienţă care m-a îmbogaţit.
                                                                                                            Karina
  

M-a ajutat să relizez încă o dată cât suntem de diferiţi şi cât de multă răbdare este necesară pentru a aduce armonia . Mi-a adus de asemenea o viziune nouă asupra simultaneităţii. Exerciţiul practic mi-a dat încredere în spaţiu şi mi-a permis să descopăr dimensiuni noi ale empatiei şi deschiderii. A fost o experienţă deosebit de plăcută.
                                                                                                              Geo

„ Dăruieşte mai mult decât pretinzi” va fi noul motto în relaţia mea. În acest workshop am înţeles mai bine mecanismul de comportare al bărbatului şi asta m-a făcut să înţeleg că şi eu ca femeie pot accepta felul de a fi al bărbatului. Am înţeles capacitatea transformatoare a iubirii care aduce armonia în relaţie. O mare revelaţie şi o mare înţelegere a fost nevoia lui de a se retrage în „cutiuţa lui”. Voi aştepta nerăbdătoare revenirea! J
                                                                                                              Loredana

Am învăţat că nimic nu e bătut în cuie într o relaţie de cuplu, iar dacă ceea ce simţi ca şi sentimente (atât prin exprimarea în cuvinte cât şi prin gesturi) merită şi mai multă atenţie şi respect pentru ca lucrurile să fie armonizate, atunci să nu ezităm în a depune efort în acest sens.
                                                                                                               George B.

Am descoperit cât de diferiţi sunt femeile şi bărbaţii. În primul rând bărbaţii se gândesc la SEX adică 70% din timp J Sincer, eram conştientă de acest lucru dar acum că cercetările au şi demonstrat-o. Ce nu ştiam şi m-a suprins foarte mult, a fost faptul că în creierul bărbatului există o porţiune foarte mică alocată atenţiei şi ascultării în comparaţie cu zona alocată vorbirii din creierul femeii. Concluzia cu care am rămas în urma workshopului este că femeia cât şi bărbatul sunt unici în felul lor şi pot relaţiona armonios dacă fiecare îşi cunosc propriile mecanisme interioare.
                                                                                                               Anca M.

Am înţeles încă o dată că faptul de a fi femeie înseamnă să te dăruieşti iubitului tău şi nu reprezintă o stare de slăbiciune a firii. De asemeni am ajuns la concluzia că un bărbat care iubeşte o femeie, se va întoarce spre iubita lui de fiecare dată, oricât de multe ar fi momentele lui în care el simte nevoia să se retragă.
                                                                                                               Miruna



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Undele cerebrale şi stările de conştiinţă

Înfățișări la Lumea de Dincolo

Succes și fericire pentru tine